mail atrractieverhuurshop mail atrractieverhuurshop youtbe atrracties facebook atrractie verhuurshop atrractieverhuurshop

Huurmogelijkheden

Als u bij ons wat huurt kan dat op verschillende manieren, hieronder ziet u de verschillende mogelijkheden en de overige punten die van belang zijn.
Is het toch niet helemaal duidelijk of heeft u een vraag waarop u het antwoord hier niet kan vinden dan horen we het graag en zullen wij ons best doen om u duidelijkheid te bieden.

 

De hieronder genoemde punten gelden tevens als onze leveringsvoorwaarden.

 

PRIJZEN

  • alle genoemde bedragen zijn excl. BTW, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld;

HUREN OP 'AFHAAL-BASIS'

  • u komt het gehuurde zelf bij ons ophalen en brengt het ook zelf weer bij ons terug;

  • de kosten hiervoor is de, op onze website, bij het product vermelde 'huurprijs';

  • de standaard huurperiode is 1 kalender-dag;

  • indien u het materiaal langer wilt huren betaald u per extra huurdag 50% van de 'huurprijs' (tenzij anders vermeld bij het betreffende product);

  • u kunt het gehuurde aan het begin van de dag ophalen en aan het eind van de dag weer terugbrengen;

  • indien het met onze planning uitkomt (en meestal is dat wel zo) mag u het gehuurde, zonder extra kosten, ook de dag ervoor (tussen 14-17 uur) ophalen en de dag erna (tussen 9-12 uur) weer terug brengen;

  • u kunt aangeven wat uw wensen zijn m.b.t. ophalen en terugbrengen, we zullen er alles aan doen om hier gehoor aan te geven maar bindende afspraken over datum en tijdstip kunnen wij pas 5 dagen voor de betreffende huurdatum definitief met u afspreken;

  • u dient zelf voor voldoende groot vervoer te zorgen, het laden en lossen van het gehuurde is uw verantwoordelijkheid, desgewenst helpen wij u hierbij;

  • voordat u het gehuurde mee kan nemen dient u de afhaal bon te tekenen en het eventueel afgesproken bedrag te betalen;

  • u dient zich bij afhaal te legitimeren, wij maken hiervan een kopie;

  • als het het beter uitkomt kunt u het gehuurde ook ophalen bij onze afhaalpunten in Kerkwijk (bij Zaltbommel) of Nieuwendijk (bij Gorinchem), dit kan alleen als het uitkomt met onze planning;

  • wij hebben een aantal aanhangers beschikbaar die u gratis (bij een huurbedrag van meer dan €200) of tegen een geringe vergoeding (€20) kunt gebruiken voor het transport van onze materialen, u dient dit wel vooraf met ons af te spreken en dit aanbod is geldig zolang de voorraad strekt;

  • u dient het gehuurde op het met ons afgesproken moment weer terug te brengen, indien dat niet gaat lukken dient u ons hiervan onmiddellijk (en zo snel mogelijk) van op de hoogte te stellen;

  • te laat terug betekend dat de huurtermijn doorloopt en dat u minimaal de extra huurprijs dient te betalen, gevolg schade is ook voor rekening van de huurder

 

HUREN INCL. 'BEZORGEN & OPHALEN'

  • wij komen het gehuurde bij u bezorgen en later ook weer ophalen;

  • de kosten hiervoor is de, op onze website, bij het product vermelde 'huurprijs' + de kosten voor 'bezorgen', dat is €0,45 per gereden km. (in de regel is dat 4x de afstand);

  • de standaard huurperiode is 1 kalender-dag;

  • indien u het materiaal langer wilt huren betaald u per extra huurdag 50% van de 'huurprijs' (tenzij anders vermeld bij het betreffende product);

  • op basis van wanneer u het gehuurde nodig heeft spreken we met u een bezorg en ophaal tijdstip en datum met u af, dit kan eventueel ook de dag voor de huurdatum en/of de dag na de huurdatum zijn;

  • u kunt aangeven wat uw wensen zijn m.b.t. bezorgen en ophalen, we zullen er alles aan doen om hier gehoor aan te geven maar bindende afspraken over datum en tijdstip kunnen we pas 5 dagen voor de betreffende huurdatum definitief met u afspreken, uiteraard wordt het altijd gebracht voordat u het nodig heeft en opgehaald nadat u klaar bent;

  • voordat u het gehuurde kunt gebruiken dient u de bezorg bon te tekenen en het eventueel afgesproken bedrag te betalen;

 

HUREN INCL. 'HULP BIJ OP & AFBOUW'

  • wij komen het gehuurde bij u bezorgen en later ook weer ophalen, we helpen u met 1 medewerker van ons mee met het opzetten en opruimen, u dient zelf voor voldoende mensen te zorgen;

  • de kosten hiervoor is de, op onze website, bij het product vermelde 'huurprijs' + 'helpen met opzetten/opruimen' + de kosten voor 'bezorgen', dat is €0,45 per gereden km. (in de regel is dat 4x de afstand);

  • de standaard huurperiode is 1 kalender-dag;

  • indien u het materiaal langer wilt huren betaald u per extra huurdag 50% van de 'huurprijs' (tenzij anders vermeld bij het betreffende product);

  • op basis van wanneer u het gehuurde nodig heeft spreken we met u een bezorg en ophaal tijdstip en datum met u af;

  • voordat u het gehuurde kunt gebruiken dient u de bezorg bon te tekenen en het eventueel afgesproken bedrag te betalen;

  • bovenstaande is van toepassing tenzij er bij een product andere voorwaarden staan vermeld;

 

HUREN INCL. 'COMPLETE VERZORGING'

  • wij komen het gehuurde bij u bezorgen, zetten het op, begeleiden het en ruimen het weer op, u hoeft zelf niets te doen;

  • de kosten hiervoor is de, op onze website, bij het product vermelde 'huurprijs' + 'opzetten/opruimen en begeleiding' + de 'transport kosten', dat is €0,45 per gereden km. (in de regel is dat 2x de afstand);

  • sommige attracties verhuren wij, uit veiligheids overwegingen, 'alleen compleet verzorgd'. Indien dit het geval betaald u de 'huurprijs' + de 'transport kosten', 'opzetten/opruimen en begeleiding' zijn dan bij de 'huurprijs' inbegrepen;

  • de standaard huur/verzorgings periode is max. 5 uur, tenzij anders vermeld bij de betreffende attractie, dit is excl. op- en afbouw;

  • indien u deze periode wilt verlengen is dit mogelijk voor een meerprijs van €25 per spelleider/instructeur/medewerker per uur (tenzij anders vermeld bij het betreffende product);

  • op basis van uw wensen spreken we met u een verzorging duur alsmede het tijdstip dat wij komen met u af;

  • voordat het gehuurde verzorgd gaat worden dient u de bezorg bon te tekenen en het eventueel afgesproken bedrag te betalen;

  • bovenstaande is van toepassing tenzij er bij een product andere voorwaarden staan vermeld;

 

OFFERTE

U kunt bij ons altijd en vrijblijvend een prijsopgaaf/offerte aanvragen, dit verplicht u tot niets.
In deze offerte kunt u precies zien wat de kosten zijn als u iets huurt.

 

OPTIE

Op verzoek kunnen we u vrijblijvend een optie geven op de huur van bepaalde items voor een bepaalde dag/periode.
In de regel is een optie 5 dagen geldig, eventueel kunnen we een ander periode met u afspreken.
Gedurende deze periode heeft u altijd eerste keus en zullen we de betreffende producten niet zonder overleg met u aan een ander verhuren.

 

HUUROVEREENKOMST

Bij een huur afspraak ontvangt van ons altijd een bevestiging of huurovereenkomst, hierin staan alle relevante gegevens vermeld, de bedoeling is dat u deze goed doorneemt en, als alles klopt, deze voor akkoord tekent en aan ons retourneert.
Het is dan voor u, als huurder, en voor ons, als verhuurder, helemaal duidelijk wat we hebben afgesproken.
Hierin staat ook hoeveel u moet betalen en wanneer.

Indien u de huurovereenkomst niet binnen een redelijke periode aan ons retourneert hebben wij het recht om de overeenkomst te ontbinden.

 

ANNULEREN

U kunt uw huurovereenkomst met ons annuleren, afhankelijk van de tijdsduur tot aan de eerste huurdatum betaald u een bepaald percentage aan annuleringskosten:

  • annuleren tot 30 dagen voor de huurdatum: 25% van het totaal bedrag;

  • annuleren binnen 30 tot en met 3 dagen voor de huurdatum: 50% van het totaal bedrag;

  • annuleren binnen 2 dagen voor de huurdatum: 100% van het totaal bedrag.

Indien u uw huurovereenkomst wilt verzetten naar een andere datum is dit bespreekbaar zonder dat er direct sprake is van annulering.
Slecht weer of het niet doorgaan van een evenement zijn geen redenen om af te wijken van bovenstaande regels.

 

REKENING

Apart van de huurovereenkomst ontvangt u van ons, vlak voor of direct na de huurdag/periode, een rekening.

 

BETALEN & BORG

In de huurovereenkomst staat vermeld hoeveel de huur bedraagt en wanneer u dit dient te betalen.
Afhankelijk van onze relatie met u zijn dit de mogelijkheden:

  • per bank voor de 1e huurdatum;

  • contant bij afhalen/bezorgen;

  • per bank na de huurdatum, binnen 10 tot 30 dagen na factuurdatum.

Als u voor het eerst bij ons huurt kunnen wij u vragen om de rekening vooraf of contant bij levering te voldoen en/of een borg te betalen.

 

ONZE VERANTWOORDELIJKHEID & KLACHTEN

We doen ons uiterste best om onze klanten goede materialen en service te leveren om te voorkomen dat de samenwerking met ons op welke manier dan ook tegenvalt.

Het is uiteraard onmogelijk dat er nooit iets mis gaat, het kan dus voorkomen dat u een klacht heeft. In dat geval zullen wij ons best doen om deze zo goed mogelijk op te lossen.

Als er iets mis is verzoeken wij u direct contact met ons op te nemen, we kunnen dan zo nodig/mogelijk direct actie ondernemen.
Klachten zullen door ons altijd objectief bekeken worden, indien gegrond zullen wij u zo goed mogelijk proberen te compenseren tot een max. van 100% van het betreffende huurbedrag.
In het uiterste geval zijn wij, uiteraard, voor aansprakelijkheid verzekerd.

 

UW VERANTWOORDELIJKHEID

Zodra onze materialen aan u zijn overgedragen bent u hier verantwoordelijk voor.
Dat betekend dat alle schade, voor zover dat niet uit normaal gebruik voortvloeit, voor uw risico en rekening is, hieronder valt uitdrukkelijk ook diefstal en vernieling.

Daarnaast bent u ook verantwoordelijk voor een veilig gebruik en deskundige begeleiding van de gehuurde items, een onbeheerde/onbegeleide attractie is nooit veilig!

Indien de aard en omvang van de attractie dit vereist is deze altijd voorzien van een uitleg (op papier), lees deze goed door en handel hiernaar.
Indien er onduidelijkheden zijn vraag ons dan altijd om (meer) uitleg!

Attracties en speeltoestellen, waarvoor dit vereist is, zijn gekeurd door een bevoegde instantie zoals b.v. het Liftinstituut, op verzoek is het certificaat beschikbaar

 

AANHANGERS

Als u een aanhanger van ons gebruikt gelden de volgende regels:

  • indien u van ons een aanhanger gebruikt dient u zelf te zorgen voor een geschikte auto met trekhaak;

  • onze aanhangers hebben een 7 polige (verlichtings) steker, indien uw auto een andere aansluiting heeft dient u zelf voor een verloopje te zorgen;

  • tenzij anders afgesproken krijgt u van ons een ongeremde aanhanger met een max. totaal gewicht van 750 kg, deze aanhangers hebben geen eigen kenteken en iedereen met een B-rijbewijs mag hier mee rijden,
    u dient zelf voor een witte kentekenplaat van uw auto te zorgen die op de aanhanger geklemd kan te worden;

  • indien u een zwaardere aanhanger van ons gebruikt dient de bestuurder van de auto in het bezit te zijn van een E-rijbewijs, in dat geval hebben de aanhangers een eigen kenteken;

Het gebruik van onze aanhangers is voor eigen risico, we gaan ervan uit dat u weet hoe u met een aanhanger moet rijden en dit ook doet, eventuele bekeuringen zijn altijd voor rekening van de huurder.

RETOUR IN DE ZELFDE STAAT

De huurder geeft het gehuurde in dezelfde staat terug als dat hij/zij het van ons heeft ontvangen:

  • indien het gehuurde zodanig vuil retour komt dat wij het schoon moeten maken zullen wij deze kosten aan u doorberekenen;
  • indien een luchtkussen niet goed is opgerold en wij het opnieuw moeten oprollen zullen wij de kosten hiervoor aan u doorberekenen;
  • indien het gehuurde beschadigd is of incompleet dan zullen de reparatie en/of vervangingskosten aan u worden doorberekend;
  • alle gevolgschade hierdoor is ook voor rekening en risico van de huurder;
  • slijtage bij normaal gebruik wordt niet gezien als schade.
Voor vragen en advies:
 
0418 66 34 34
 
Volg ons: